FAQ - tematy ogólne
Ile wynosi czas oczekiwania na realizację zamówienia?
Większość naszych usług aktywowanych jest automatycznie i usługę otrzymujesz natychmiast po opłaceniu. Należą do nich m. in. serwery gier czy serwery głosowe.
W jaki sposób najlepiej jest się z wami skontaktować?
Jeżeli jesteś już naszym klientem/masz konto w panelu nalepszy i naszybszy sposób to utwórzenie zgłoszenia. W pozostałych przypadkach skorzystaj z formularza kontaktowego na stronie gównej. Jeżeli z jakichś powodów nie możesz użyć tych metod, skontaktuj się z nami przez nasz fanpage na Facebooku.
Ile muszę czekać na odpowiedź na moje zgłoszenie w panelu?
Czas oczekiwania zwykle nie przekracza 24 godzin w dni robocze. Pamiętaj, że w 99% przypadków awarii, których przyczyna leży po naszej stronie, zostaniemy powiadomieni przez nasze systemy monitorujące jeszcze zanim zdążysz zauważyć problem.
Czy oferujecie serwery testowe?
Z reguły nie oferujemy serwerów testowych. Napisz zgłoszenie w panelu i opisz swoje wątpliwości - na pewno je wyjaśnimy. Jeżeli jednak nam się to nie uda, przyznamy serwer testowy.
Czy oferujecie ochronę przed atakami DDoS?
Tak, wszystkie nasze serwery są chronione przed atakami DDoS. W przypadku Web Hostingu konieczne jest dodatkowo użycie darmowej ochrony od Cloudflare.
Po co mam podawać swoje pełne dane w Panelu Administracyjnym?
Twoje pełne dane potrzebne nam są do weryfikacji w przypadku całkowitego utracenia konta i innych spornych sytuacji. Oczywiście nie musisz ich podawać jeżeli nie ehcesz, wystarczy tylko e-mail, aby założyć konto w systemie.
Jakich systemów operacyjnych używacie?
Wszystkie nasze serwery działają pod kontrolą Debian Linux.
Jakie wersje danego serwera gry/głosowego są dostępne?
Staramy się na bieżąco udostępniać wszystkie wersje danych serwerów gier/głosowych. Jeżeli nie ma danej wersji, która Ciebie interesuje, skontaktuj się z nami - chętnie ją dodamy.
W jaki sposób można przenieść serwer/usługę na inne konto?
Przenoszenie usług/serwerów pomiędzy kontami jest niemożliwe.
Nie dostałem darmowej bazy danych do mojego serwera.
Darmowe dodatki do serwera gry trzeba aktywować w zakładce Zamówienia -
przez kliknięcie w przycisk Aktywuj
. W przypadku nie wykonania tego w ciągu tygodnia od odpłacenia serwera,
zamówienia zostają anulowane.
Czy jest możliwa zmiana lokalizacji mojego serwera?
Nie ma takiej możliwości.
Jest możliwość zmiany liczby slotów serwera gry/głosowego?
W większości przypadków tak. Całość może być wykonana w dowolnym momencie i odbywa się automatycznie w panelu za pomocą odpowiedniej opcji widocznej zazwyczaj w głównych ustawieniach serwera, pod zakładką ZARZĄDZANIE.